Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2009

Καρπενήσι

Φιλαράκια μου καλά και αγαπημένα μετά από απουσία 3 εβδομάδων περίπου επιστρέψαμε στην έδρα μας. Περάσαμε υπέροχα!! Οι νησιώτες πήραν τα βουνά και έτσι από την όμορφη Σάμο μας
φτάσαμε με πλοίο στον Πειραιά και μετά από λίγες μέρες αναχωρήσαμε για το επίγειο παράδεισο που λέγεται Καρπενήσι.
Η θάλασσα ήταν λάδι στο ταξίδι μας προς Πειραιά

Μετά από παραμονή λίγων ημερών στην πρωτεύουσα για να τακτοποιήσουμε τις δουλειές μας, πήραμε το δρόμο για τον επίγειο παράδεισο!!!
Η αλήθεια είναι ότι ο καιρός μας έπαιζε παιχνίδια και ενώ ξεκινήσαμε με κοντομάνικα από την Αθήνα, ανεβαίνοντας όλο και προσθέταμε ένα ρούχο, μέχρι και τη μέρα που αναχωρήσαμε από το Καρπενήσι είδαμε και το πρώτο χιόνι στο χινονδρομικό κέντρο στο Βελούχι.
Τι να πει κανείς γι αυτό το μέρος!! Ένας επίγειος παράδεισος πραγματικά!!!
Με τα γραφικά χωριουδάκια του:

Τα απέραντα δάση από έλατα

Τα ποτάμια και τις όμορφες λιμνούλες του

τους καταράκτες

και τα όμορφα ξύλινα γεφυράκια του

Δεν υπάρχουν λέξεις για να περιγράψεις αυτό το μέρος μόνο εικόνες.
Έκεί ένοιωσα σα να ζούσα σε παραμύθι στα ποταμάκια και τα ρυάκια που πήγαμε νόμιζα ότι θα ξετρυπώσουν νεραιδούλες. Σκιουράκια ανέβαιναν βιαστικά πάνω στα δέντρα τρομαγμένα απ΄τη παρουσία μας. Η μικρή μου ενθουσιάστηκε καθώς είδε ζωάκια που δεν είχε ξαναδεί όπως ελαφάκια

Η διαδρομή προς τον Προυσό πραγματικά εντυπωσιακή και η τοποθεσία που βρίσκεται το μοναστήρι της Παναγίας της Προυσιώτισσας σου προκαλεί δέος,καθώς φαίνεται σα να είναι κρεμασμένο στη χαράδρα.

Εκεί κοντά βρίσκεται και ένα ρολόι που πραγματικά η θέα από εκεί είναι εκπληκτική!!!

Βέβαια η ανάβαση είναι λίγο ζόρικη άλλα βοήθησε ώστε να κάψουμε τις παραπανήσιες θερμίδες που καταναλώναμε εκεί:Ρ απολαμβάνοντας τις υπέροχες τοπικές τους νοστιμιές.
Φανταστικές πίτες

κοκορετσάκια

Στον Προυσό επισκευτήκαμε και τη γνωστή εκεί μονάδα παραγωγής αλλαντικών, και βέβαια κάναμε και τις προμήθειες μας

Έξω από την μονάδα που βρίσκεται ακριβώς δίπλα στο ποτάμι μέσα στα πλατάνια απολαύσαμε ζεστές κρεσεντίνες (τηγανίτες) που τις απολαμβάνεις εκεί, είτε σκέτες, είτε με ποικιλία αλλαντικών, δίπλα στο ποτάμι.

Στο Μεγάλο χωριό αν δεν κάνω λάθος φάγαμε και το ωραιότερο γαλακτομπούρεκο απ τα χέρια της κυρά Παρασκευής, που όμοιο του δεν έχω ξαναφάει!!!

Το σερβίρουν ζεστό ζεστό με μπόλικη κανελίτσα!!!

Την ημέρα της επιστροφής είπαμε να πάμε μέχρι το χιονοδρομικό μήπως και δούμε λίγο χιόνι μιας και εμείς στα νησιά το βλέπουμε σπανίως και είχαμε μεγάλη λαχτάρα. Τελικά μας αποζημείωσε, βέβαια δεν είχε πολύ ήταν το πρώτο χιόνι που έριξε. Το κρύο ήταν τσουχτερό 0 βαθμοί κελσίου και ο αέρας σε θέριζε!!!

Η θέα του Καρπενησίου απ το Βελούχι:

Σε όσους δεν έχουν πάει το συστήνω ανεπιφύλακτα. Είναι σκέτος παράδεισος!!! Και ανυπομονώ να το ξαναεπισκεφτώ. Ευχαριστώ πολύ την αδελφούλα μου και τον γαμπρό μου (μεγάλοι φαν του Καρπενησίου) που χάρη σε αυτούς γνωρίσαμε αυτό τον υπέροχο τόπο, και ανυπομονώ για την επόμενη εξόρμηση μας.