Τρίτη 20 Απριλίου 2010

~Γενέθλια~




Πριν 5 χρόνια στις 18 Απριλίου ήρθε στη ζωή μας η μικρή μας νεράιδα. Την Κυριακή λοιπόν είχαμε πάρτι φάγαμε, ήπιαμε και χορέψαμε!!! Μιας λοιπόν και έχω καιρό να κάνω ανάρτηση είπα να κεράσω τα blogo φιλαράκια μου απ τα καλούδια μου. Περάστε στο μπουφέ να σερβιριστείτε!!


Muffins- ταρτάκια σφολιάτας με κιμά και μπεσαμέλ συνταγή της γλυκιάς μου Χαρούλας:



Παιδικά σουβλάκια:



Μπαλίτσες με κεφαλοτύρι:




Σουφλέ διαφορετικό από τα άλλα:




Ρολάκια σφολιάτας με τυρί:




Ψωμάκια με ρώσικη:



Η τούρτα εσωτερικά με σοκολατένιο κέικ νουτέλα κρέμα ζαχαροπλαστικής και βουτυρόκρεμα. Όλες οι φιγούρες και η κάλυψη είναι με ζαχαρόπαστα. Το διασκεδάσαμε πολύ με τη μικρή μου φτιάχνοντας τις φιγούρες όλη την εβδομάδα.




Και εδώ τα cupcakes που έφτιαξα για να κεράσει τα παιδάκια στον παιδικό σταθμό.





28 σχόλια:

Αλεξάνδρα είπε...

Υπέροχα όλα τα εδέσματα σου Ελενακι μου!!!
Δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από σένα!!!!

Να χαίρεσαι και πάλι το κοριτσάκι σου!!!!

elen είπε...

Ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου να είσαι καλά πάντα με τον καλό το λόγο είσαι. Πολλά φιλάκια!!!

Pansofix είπε...

χρονια της πολλα να τη χαιρεστε και να ειναι υγιης και ευτυχισμενη!!!

painter είπε...

ΌΟΟΟΟΟΟΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ Λενάκι μου!!!!!!!

Να χαίρεσαι και πάλι το Μαράκι σου, να είσαστε καλά και του χρόνου και για πολλά πολλά χρόνια ακόμα, να φτιάχνεται τόσες ομορφιές!!!

Φιλάκια πολλά, πολλά, πολλά....

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Ολα για την Νεράϊδα!!!!!!

Ξανθή είπε...

Να τη χαίρεστε!!!!
ένα κεκάκι με πασχαλίτσα θέλω κι εγώ μικρό παιδάκι είμαι!!!χαχαχα

Λίνα είπε...

Χρόνια της πολλά και καλά, με υγεία, χαρά και ευτυχία.
Να την χαίρεστε και να την καμαρώσετε όπως επιθυμείτε.
Ο μπουφές υπέροχος.... αλλά η τούρτα είναι απίστευτη.
Και του χρόνου με υγεία.

Benikos place είπε...

Να την χαίρεστε! Χρόνια πολλά και καλά!

Maria B. είπε...

Χρόνια πολλά !!!!! όλα υπέροχα και με μεγάλη φαντασία !!!!

να την χαίρεστε σαν τα ψηλά βουνά !!!

καλό βραδυ

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ελενάκι μου πρώτα απ' όλα να την χαίρεσαι την πριγκίπισσά σου!!
Να είναι χιλιόχρονη και καλόχρονη!!
Για τα καλούδια σου τι να πω??
Speechless.....
Φιλάκια!

Athina(Sugar Buzz) είπε...

ΝΑ χαίρεσαι το αγγελούδι σου!!!Τι ν απω για όλα αυτά που έφτιαξες!!!Παραπάνω από τέλεια!!!Κυκλοφορούν πολύ ταλαντούχες μαμάδες στα μπλογκς!!

elen είπε...

Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχούλες και τα καλά σας λόγια :)

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Να τα εκατοστήσει και πάντα καλότυχη να είναι στη ζωή της!

Τα εδέσματα...το ενα καλύτερο απο το άλλο! Είσαι φανταστική μανούλα! Ξετρελάθηκα με την τούρτα και φυσικά με τα κεκάκια για τον παιδικό!!! χίλια μπράβο σε σένα και στη μικρή βοηθό!

mia maria είπε...

Όλα τέλεια και λαχταριστά!
Να το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου, να είναι πάντα γερή και ευτυχισμένη!!!

Ελευθερία είπε...

καλα του χρονου θα ερθω να κανω τα γενεθλια μου μαζι με το μαρακι σου
ολα τελεια,μπραβο φιλεναδα!!!!
και του χρονου!!!!
μαρακι νασε παντα καλα, φιλια!!!

cibus♥I είπε...

Να χαίρεστε τη νεράιδά σας!!!
Πάντα υγιής & χαρούμενη!
Όλα άψογα με την τούρτα να ξεχωρίζει!=)
Μπράβο Ελενάκι!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Φιλεναδούλα μου, πότε έφτασε το ζουζουνάκι σου τα 5; Αχ, πως περνάνε τα χρόνια!!
Ολα ήταν υπέροχα,αλλά η τούρτα...δεν έχω λόγια!!!
Τελικά με την ζαχαρόπαστα έγινες εξπέρ!!!
Φιλάκια πολλά πολλά :))

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καταρχάς, υπέροχη τούρτα ζηλεύωλέλω κι εγώ , μετά η ..αγενής, να σου ζήσει η πριγκίποπούλα σου γιατί αυτό θα είναι πάντα στη ζωή σου!

Ανώνυμος είπε...

Αγελούδι μου να ζήσεις να τα εκατοστήσεις και σου εύχομαι ζωή γλυκιά όπως αυτή που μας κερνά η μανούλα σου.

elen είπε...

Σας ευχαριστώ όλους για τις όμορφες ευχούλες σας να είστε όλοι καλά!!:)

Taste Advisor είπε...

πραγματικά υπέροχα, να χαίρεστε το κοριτσάκι σας!

Ανεράιδα είπε...

Γεια σου και καλώς σε βρίσκω! Έπαθα πλάκα με την επαγγελματική δουλειά που έκανες!!! Τα γλυκά δε νομίζω να τα έκανε ζαχαροπλάστης καλύτερα...Απίθανα όλα! Συγχαρητήρια και να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου!!

V@$w είπε...

Είμαι πραγματικά περήφανη για σενα...... μακάρι όλες οι μανούλες του κόσμου να δείχνανε την τόση αγάπη και την προσοχή που δίνεις εσύ στο Μαράκι μας....με συγκίνησες παλιοκόριτσο!! Μάκια πολλά και στους τρεις!!!! <3

elen είπε...

@ Taste Advisor σε ευχαριστώ πάρα πολύ:)

@ Ανεράιδα καλωσήρθες σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσο καλά σου λόγια:)

@ Βασάκι μου γλυκό να σαι καλά. Είμαι σίγουρη πως και εσύ θα γίνεις μια τέτοια μανούλα:)

Ελπινίκη είπε...

Παρα πολυ ωραιες ιδεες γαι παρτυ... για μικρους και μεγαλους...

Φιλικά
Ελπινίκη
mageireuontastinkiriaki.blogspot.com

MRM_Terk είπε...

Σου έχω πει ότι είσαι ταλεντάρα???!!!

Ο Τερκενλής μπροστά σου θα πρέπει να κοκκινίζει!!!!!!!! ;-)

Ανώνυμος είπε...

καλημέρα κι απο μένα....επειδη ειμαι λίγο άσχετη,έχεις αναρτήσει κάπου τις συνταγες γι'αυτα τα υπέροχα πράγματα που έφτιαξες???
Να το χαιρεσαι!!1

elen είπε...

Ανώνυμη καλησπέρα!! τις συνταγές για αυτά που βλέπεις στις φώτος θα τις βρεις πατώντας πάνω στην περιγραφή της κάθε εικόνας σε οδηγεί κατευθείαν πάνω στη συνταγή. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχούλες σου :)

sharing buttons

Blog Widget by LinkWithin