Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

~Χαρούμενα κεκάκια~



Θα μου πείτε που χωράει η χαρά τέτοιες μέρες που βιώνουμε. Αυτές τις μέρες η ψυχή μου όπως και των περισσοτέρων φαντάζομαι είναι μαύρη. Απ τη μια τα νέα μέτρα απ την άλλη ο χαμός αυτών των αθώων ψυχών, και η ξαφνική απώλεια μιας διαδικτυακής φίλης με έκαναν να μην έχω όρεξη για τίποτα. Με το ζόρι βάζω ένα φαγητό στην κατσαρόλα μου. Σήμερα λοιπόν το απόγευμα και ενώ καθόμουν με την μικρή μου, αποφάσισα να βγω για λίγο από αυτή τη μαυρίλα και να κάνω και το παιδί να χαρεί λίγο που με βλέπει έτσι. Ήθελα να εκτονωθώ όπως συνήθως κάνω όταν βιώνω κάτι άσχημο, να εξορκίσω το κακό, και η κουζίνα για μένα είναι η ψυχοθεραπεία μου.
Είχαν μείνει φιγουρίτσες ζαχαρόπαστας απ το πάρτι τις μικρής μου και καθώς τα μικρά κεκάκια είναι τα αγαπημένα της αποφασίσαμε να τα στολίσουμε παρεούλα.
Κοπιάστε να γλυκαθείτε έστω λίγο.

Υλικά για 24 κεκάκια:

Για τα κεκάκια θα χρειαστούμε 1 δόση από το αγαπημένο σας κέικ εγώ χρησιμοποίησα την κλασσική συνταγή αυτή που βρίσκουμε σε όλα τις συσκευασίες των αλεύρων που φουσκώνουν μόνα τους.

Για την βουτυρόκρεμα:

  • 1 κούπα βούτυρο τύπου βιτάμ όσο πιο λευκό γίνεται.(Εγώ χρησιμοποιώ το super fresco) σε θερμοκρασία δωματίου
  • 2 συσκευασίες άχνη ζάχαρη πολύ καλά κοσκινισμένη
  • 2 βανίλιες ή εσάνς πικραμύγδαλο(του πάει πολύ)
  • 2-3 κουταλιές τις σούπας γάλα εβαπορέ.

Για το στόλισμα :
Καραμελάκια, τρούφα, φιγουρίτσες ζαχαρόπαστας, ότι σας βρίσκεται στο σπίτι ακόμη και γλυκό του κουταλιού καλά στραγγισμένο.

Εκτέλεση:

  1. Μοιράζουμε το μείγμα του κέικ γεμίζοντας τα 2/3 στις υποδοχές μιας μαφινιέρας που ή τις έχουμε βουτυρώσει και πασπαλίσει με αλεύρι ή βάζουμε τα ειδικά χαρτάκια μέσα που είναι για cupcakes.
  2. Αν θέλουμε μέσα σε κάθε μάφιν μπορούμε να βάλουμε ένα κομμάτι σοκολάτας.
  3. Ψήνουμε τα κεκάκια σε προθερμασμένο φούρνο 170 βαθμούς για 24 λεπτάκια περίπου.
  4. Βγάζουμε απ το φούρνο και αφήνουμε σε σχάρα να κρυώσουν.
  5. Φτιάχνουμε τη βουτυρόκρεμα
  6. Χτυπάμε για λίγο το βούτυρο στο μίξερ να αφρατέψει και προσθέτουμε σιγά σιγά τη ζάχαρη, το άρωμα και το γάλα.
  7. Αφήνουμε να χτυπηθούν πολύ καλά μέχρι να αφρατέψουν και να γίνουν μια αφράτη λευκή ή υπόλευκη κρέμα που να στέκεται.
  8. Βάζουμε σε κορνέ τη βουτυρόκρεμα αφού τη χρωματίσουμε με χρώματα ζαχαροπλαστικής της αρεσκείας μας.
  9. Πάνω πασπαλίζουμε τα λογής καραμελάκια μας και τα απολαμβάνουμε
  10. Διατηρούνται στο ψυγείο.

Λίγα ακόμη μυστικά:

Συνήθως φτιάχνω μπόλικα κεκάκια που διατηρώ στην κατάψυξη. Έτσι βάζοντας τα για λίγα δευτερόλεπτα στο φούρνο μικροκυμάτων έχω φρέσκο κεκάκι στη στιγμή. Η βουτυρόκρεμα διατηρείται για αρκετό καιρό στο ψυγείο σε καλά κλεισμένο τάπερ. Απλώς πριν τη χρησιμοποιήσετε χτυπήστε τη για λίγο στο μίξερ.

9 σχόλια:

Ξανθή είπε...

Καλησπέρα, έχεις δίκιο τα παιδιά δεν πρέπει να μας βλέπουν συνέχεια μες στο μαύρο!!Πρέπει να ζουν την πραγματικότητα ανάλογα με την ηλικία τους και να μη βρίσκονται στα σύννεφα αλλά μέχρι εκεί.
Κι εγώ σήμερα το μεσημέρι έφτιαξα λίγα μαφινάκια έτσι για τον καφέ.
Επίσης μου αρέσει που βάζεις τη μικρή σου να συμμετέχει στην κουζίνα.
Καλό Σ/Κ

elen είπε...

Καλησπέρα Ξανθή μου έτσι είναι έχεις απόλυτο δίκιο για τα παιδιά.
Η μικρή μου συμμετέχει πάντα στις γλυκές δημιουργίες μου. Είναι κάτι που της αρέσει πάρα πολύ. Για να λέω ότι πήρε και κάτι από εμένα:Ρ
Καλό και ήρεμο Σαββατοκύριακο και σε σένα.

Μarion, είπε...

Ελένη καλά έκανες και έφτιαξες κεκάκια με τη μικρή σου και μάλιστα χαρούμενα.
Αυτό δεν σημαίνει ότι ξεχνάμε τι γίνεται ή ότι ξαφνικά γινόμαστε χαρούμενοι. Μακάρι να μπορούσαμε να αλλάξουμε τα πράγματα.

Κι εγώ έχω μαυρίσει αυτές τις μέρες καιέχω μελαγχολήσει. Τα παιδιά μου δεν θέλω να με βλεπουν ετσι..

Καλό γλυκό σαββατοκύριακο

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Μάλλον εμείς οι μεγάλοι τα χρειαζόμαστε περισσότερο .Υπέροχα σε όψη και να δεις τι όμορφα τρώγονται έτσι που τα βλέπω.Καλά που δεν είμαστε γειτόνισες να σου ερχόμουνα για ..επισκεψη δείθεν!

Δημιουργία είπε...

Ομορφα τα κεκακια σου και ωραια στολισμενα.Πιστευω να τα ευχαριστηθηκε η μικρη σου.

neli είπε...

Συγχαρητήρια για το όμορφο μπλοκ σου και τις ωραίες συνταγές!
Τα κεκακια θα τα δοκιμάσω σίγουρα πραγματικά χαίρομαι που μπορούν να διατηρηθούν στην κατάψυξη.

elen είπε...

Ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λογάκια σας. Πολλά φιλιά σε όλους!!!

Ανώνυμος είπε...

κοριτσια γεια σας...σε 4 μηνες παντρευομαι και θελω την βοηθεια σας...σκεφτομαι να κανω muffins ατομικα και να τα διακοσμησω με ζαχαροπαστα..η ερωτηση μου ειναι:ποσες μερες πριν τον γαμο μπορω να κανω τα κεκακια μου για να ειναι φρεσκα..θελω να τονισω οτι το καθενα θα ειναι τυλιγμενο μονο του σε σελοφανακι...Σας ευχαριστω εκ των προτερων.γωγω

elen είπε...

Γωγώ μπορείς να φτιάξεις τα μαφινάκια και να τα συναρμολογίσεις δύο μέρες πριν αρκεί όπως είπες να τα κλείσεις σε σελοφάν και να τα αφήσεις σε δροσερό μέρος όχι στο ψυγείο γιατί θα λιώσει η ζαχαρόπαστα.
Θα κολλήσεις τη ζαχαρόπαστα με λίγη βουτυρόκρεμα πάνω από κάθε μαφινάκι. Καλή επιτυχία. Και η ώρα η καλή!!!

sharing buttons

Blog Widget by LinkWithin