Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

Μαριδάκι τηγανιά



Σήμερα 1/10 που έπεσαν οι τράτες στη θάλασσα δεν θα μπορούσα να σας κεράσω τίποτε άλλο μιας και όλοι σήμερα τρώμε στο νησί μου μαριδάκι τηγανιτό. Από όποια γειντονιά της Σάμου περάσει κανείς σήμερα μοσχοβολάει φρέσκο τηγανιτό ψαράκι. Αν δεν βρείτε μαριδάκι ο συμπατριώτης Νίκος από το Μονοπάτι μας, έχει μια εναλλακτική λύση στη: Σαμιώτικη ψαρόπιτα

Μαριδάκι τηγανιά

Συστατικά

  • ½ κιλό μαριδάκι φρέσκο.
  • 1 μέτριο κρεμμύδι.
  • 1 μέτριο κολοκυθάκι.
  • 1 ντομάτα.
  • 1 κούπα αλεύρι για όλες τις χρήσεις.
  • Αλάτι και λάδι για τηγάνισμα.


Οδηγίες


recipe image
1. Κόβουμε τα λαχανικά μας (τη ντομάτα σε φέτες, το κολοκυθάκι σε μπαστουνάκια, και το κρεμμύδι σε ροδέλες).
recipe image
2. Βάζουμε το μαριδάκι σε μία σακούλα.
recipe image
3. Προσθέτουμε τα ψιλοκομμένα λαχανικά και τα αλατίζουμε όλα μαζί.
recipe image
4. Προσθέτουμε και το αλεύρι.
recipe image
5. Κλείνουμε την σακούλα και την κουνάμε να πασπαλιστούν τα υλικά μας με το αλεύρι.
recipe image
6. Βάζουμε το λάδι να κάψει στο τηγάνι και στρώνουμε ομοιόμορφα τα υλικά μας.
recipe image
7. Μόλις τηγανιστούν απ’ τη μία πλευρά με τη βοήθεια ενός πιάτου τη γυρίζουμε απ’ την άλλη πλευρά αδειάζοντας το λάδι προσεκτικά σε ένα δοχείο.
recipe image
8. Ξαναβάζουμε στο τηγάνι την τηγανιά μας προσθέτοντας και το λάδι πάλι (όπως στην ομελέτα).
recipe image
9. Μόλις τηγανιστούν και από την άλλη μεριά στραγγίζουμε το λάδι απ το τηγάνι και αφήνουμε την τηγανιά να γλιστρήσει στο πιάτο μας. Η τηγανιά μας είναι έτοιμη να συνοδέψει το κρασάκι μας.

Λίγα μυστικά ακόμα

Το λάδι που θα το τηγανίσετε πρέπει να έχει κάψει πολύ καλά για να γίνει η τηγανιά τραγανή.

17 σχόλια:

Ξανθή είπε...

Elen εγώ βάζω το τσίπουρο εσύ την τηγανιά!!
Αυτό πάει να πει νησί, βγαίνει η τράτα και κατευθείαν ψάρια φρέσκα.
Καλό μήνα!!

elen είπε...

Ξανθή μου έλα. Πως τραβιέται το τσιπουράκι ή το ουζάκι με αυτό τον μεζέ δεν λέγεται!!! Καλό μήνα και σε σένα:)

mia maria είπε...

Αχ, σα να μου φαίνεται πως το μυρίζω κιόλας! Τέλειο! Καλό μήνα!

elen είπε...

Καλό μήνα big mama :)

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

τι τα θέλω τα σεργιάνια στα μαγειρομπλόγκια βραδιάτικα; καλά να πάθω!!!
μου μπαίνουν πονηρές ιδέες, έχω και μια τρέλα, από φυσικού μου, με βλέπω να παίρνω το αυτοκίνητο και να πηγαίνω ξημερώματα στην ψαραγορά στη Μηχανιωνα, να αγοράσω κανα-δυο κάσες ψάρια, χονδρικής !!!

τι φαγάκι είναι αυτό; ψέματα θα πω πως δε ζηλεύω !!!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Φιλενάδα ψαράκι και εσεις σήμερα; χιχιχιχι ξεσηκώθηκες απο χθες με τον γαύρο εεεε;;;
Τέλεια μαγειρεμένο όπως πάντα!!!
Καλό μήνα φιλενάδα :)))

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αχ βρε Ελενάκι τι μας κάνεις βραδιάτικα!!
Πραγματικά πολύ τυχερή είσαι, που είσαι στο νησί!
Σούπερ το μαριδάκι σου!
Φιλιά, καλό μας μήνα!

Maria B. είπε...

καλέ τι ωραίο είναι αυτό ??? λοιπον ουτε το είχα ξαναδεί αλλά ουτε το είχα ξανακουσει!!!

Τι ωραία να ήμουνα στο νησί σου και να μου το έφτιαχνες !!!!

θα το δοκιμάσω στα σίγουρα.

καλημερα και φιλια

Benikos place είπε...

Kalhmera Elen, katapliktikh h anarthsh, mas espase thn muth!!änte erxomaste se duo bdomades na paroume meze.Seuxaristoume polu polu pou mas anafereis nasai kala kai kalo mhna polla filia:))

elen είπε...

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ μου σε ξεσήκωσα ε? αχ να μην ήμαστε κοντά να στείλω μεζεδάκι που να τρέχεις καλέ στις ψαραγορές νυχτιάτικο!!!Καλό μήνα!!

Φιλεναδίτσα μου η αλήθεια είναι ότι λιγουρεύτηκα πολύ το γαυράκι σου. Καλό μήνα Ευήτσα μου:)

Ελενάκι μου ένα από τα θετικά του νησιού είναι και αυτό έχουμε φρέσκο ψαράκι εν αφθονία και δεν μας λείπει ποτέ. Καλό μήνα και σε σένα και πολλά φιλάκια!!!

Μαράκι αν κάποτε έρθεις με χαρά μου να σου φτιάξω. Καλή σου μέρα :)

Βένια και Νίκο με το καλό να σας δεχτούμε, άντε να πιούμε και κανένα κρασάκι αυτή τη φορά. Πολλά φιλιά καλό μήνα!!!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

πολύ νόστιμη συνταγή! Με τράταραν και μένα στη Σάμο και ξετρελάθηκα! Καλό μήνα.

Betty's Cuisine είπε...

Ουπς! Τι φοβερό μεζεδάκι!
Όλο το καλοκαίρι λυσσάξαμε να τρώμε ψάρι - και μαριδάκι ανελλιπως...
Δεν θα έλεγα όμως όχι στην τηγανιά σου, αν έχεις δε και ουζάκι μαζί, έρχομαι τρέχοντας!

Δημιουργία είπε...

Αχ μου θυμισες τα καλοκαιρια που ημασταν στο νησι και η γιαγια μου οταν εφερνε κανενας γονο μας τον εφτιαχνε με αυγα.
Απλα υπεροχος.

elen είπε...

Πλεκτό εγκώμιο την δοκίμασες οπότε ξέρεις τη νοστιμιά της.

Betty αν έχω ουζάκι λέει και βέβαια!!! Σαμιώτικο γλυκανισάτο!!! Σε περιμένω!!!

Δημιουργία όταν πρωτοάκουσα ότι τον κάνουν ομελέτα ένοιωσα κάπως... αλλά όταν δοκίμασα χωρίς να ξέρω βέβαια τι ήταν ενθουσιάστηκα!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα Elen,

Μπορείς να διορθώσεις την 8η φωτογραφία που δεν φαίνεται καθόλου?

elen είπε...

Ανώνυμε ευχαριστώ πολύ για την επισήμανση θα διορθωθεί άμεσα.

Ανώνυμος είπε...

μολις το εφτιαξα,απλα υπεροχο ειχε μια γλυκαδα αλλο πραμα...Δυστυχως δεν ειχα λιγη τσικουδια να το συνοδεψω αλλα δε πειραζει next time ...

sharing buttons

Blog Widget by LinkWithin