Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

Κολιοί πλακί στο φούρνο





Φρέσκα ψαράκια σε σάλτσα ντοματούλας στο φούρνο. Γρήγορο και νόστιμο.


Υλικά:

  • 1 κιλό φρέσκοι κολιοί
  • 3 κρεμμύδια σε ροδέλες
  • 4 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένο
  • 1 ματσάκι μαιντανό
  • 5 ντομάτες τριμμένες στον τρίφτη ή 1 1/2 κουτί κονκασέ
  • 2 ντομάτες σε ροδέλες
  • αλάτι πιπέρι
  • 1 κ.γλ.ζάχαρη
  • 3/4 φλιτζ.ελαιόλαδο
  • 1/2 φλ.λευκό κρασί
  • 1/2 φλ. νερό.

1. Αφού καθαρίσουμε τα ψαράκια μας τα βάζουμε σε ένα πυρίμαχο ταψάκι.


2. Σε μία κατσαρόλα βάζουμε το λάδι και τσιγαρίζουμε λίγο το κρεμμύδι και το σκόρδο, σβήνουμε με το κρασί προσθέτουμε τις ντομάτες, τον ψιλοκομμένο μαιντανό, αλάτι, πιπέρι, τη ζάχαρη και το νερό και αφήνουμε τη σαλτσούλα να σιγοβράσει για 15 λεπτά περίπου.


3. Περιχύνουμε την σάλτσα πάνω στα ψάρια, απλώνουμε από πάνω τις ροδέλες ντομάτας και τα βάζουμε σε προθερμασμένο φούρνο 190-200 βαθμοί για 45 λεπτά με 1 ωρίτσα περίπου, αν χρειαστεί του προσθέτουμε λίγο νεράκι ακόμη.



Λίγα μυστικά ακόμα

Αυτό το γρήγορο καλοκαιρινό φαγητό μπορεί να γίνει και με άλλα ψάρια σαρδέλες, γαύρο κ.α.

Αν θέλετε να γίνει πιο ελαφρύ παραλείψτε το κρασί και βάλτε λιγότερο λαδάκι θα γίνει εξίσου νόστιμο και πιο ελαφρύ.





10 σχόλια:

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Απο τα αγαπημένα μου φαγητά, το ξκάνω με πολλά είδη ψαριών μα ο κολιός είναι νομίζω το πιο προσιτό.Υπέροχο καλοκαιρινό γεύμα μου άνοιξες την όρεξη για να το κάνω.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Aααααα, δεν πρόλαβα το πρώτο ψαράκι, μου το πήρε η Αχτιδούλα χα χα χα!
Ωραίο καλοκαιρινό φαγάκι. Και με φρέσκια ντοματούλα είναι μιαααμμμ!!
Φιλιά!!

Νίκη είπε...

Καλέ αφήστε μου ενα μεζεδάκι για το ουζo μου...:o)

Benikos place είπε...

Για μας λετε αλλα, απο οτι βλεπω περνατε θαυμασια με τα ψαρακια και τα ουζακια σας, σειρα μου να ζηλεψω!!!

elen είπε...

αχτίδα είναι υπέροχο φαγάκι το αγαπάμε οικογενειακώς.
Έλενα έχει μπόλικα πρόλαβες!!;P Φιλιά!!
mama βάλε εσύ το ουζάκι και σου ρχομαι με το ταψάκι!!!
beniko συμπατριώτη μου, άντε πλησιάζει ο καιρός να ρθείτε πάλι στο νησάκι μας?αλλιώς σου στέλνω μέζε!!! Φιλιά!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

τα καλοκαιρινά φαγάκια κάνουν την εμφάνιση τους, και με μεράκι μαγειρεμένο το έχεις ελενίτσα, νομίζω στα βαριά ψαράκια ταιριάζει πολύ η ντομάτα, στον κολιό ιδιαίτερα, ,μιαμ, μιαμ, πρέπει να πάω για ψάρια!!!!!!!

elen είπε...

Γαστεροπληξ μου όντως τους ταιριάζει πολύ η ντοματούλα. Και να χεις και φρέσκο ζυμωτό ψωμάκι και να οι βούτες!!!! Φιλιάααα:)

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Mπράβο Ελενάκι μου για μια ακόμα φορά μας άνοιξες την όρεξη. Τέλεια τα ψαράκια σου. Φιλια!!!!

Benikos place είπε...

Ελενη ερχόμαστε σε.. 54 μερες...στειλε καλυτερα λιγο μεζεδακι...

elen είπε...

Eυη μου φιλάκια πολλά!!
Benikos υπομονή θα περάσει ο καιρός γρήγορα. Θα σας στείλω πεσκέσι λοιπόν :P

sharing buttons

Blog Widget by LinkWithin