Παρασκευή 15 Μαΐου 2009

Η Παστιτσάδα της θείας Φωτεινής



Ένα υπέροχο φαγητό που έφαγα απ τα χεράκια της θείας Φωτεινής από τη Ζάκυνθο και ξετρελάθηκα. Μου έδωσε τη συνταγή και ήθελα να τη μοιραστώ μαζί σας.

Υλικά:

  • 1 κιλό μοσχάρι ελιά ή ποντίκι ή κάποιο τρυφερό μέρος κομμένο σε μεριδούλες
  • 1 ποτήρι κόκκινο κρασί
  • 1/2 κούπα ελαιόλαδο
  • 1 μικρό κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • 4 σκελίδες σκόρδου πολτοποιημένες
  • 1/2 ποτηράκι κρασί κόκκινο έξτρα
  • 2 φύλλα δάφνης
  • αλάτι, πιπέρι, λίγο πάπρικα,λίγο μοσχοκάρυδο,λίγη κανέλα, λίγο γαρίφαλο σκόνη,μπαχάρι,λίγο κόλιανδρο
  • 1 κούπα φρεσκοτριμένη ντομάτα
  • 1 χάρτινο κουτί πολτό ντομάτας
  • 1 κ.γλ ζάχαρη
  • Μακαρόνια νο 5
  • Λίγο βούτυρο ή ελαιόλαδο για τα μακαρόνια
  • Μπόλικο λαδοτύρι Ζακυνθινό ή πεκορίνο.

Εκτέλεση:

  1. Μαρινάρουμε από βραδύς το κρέας στο κρασί
  2. Την επόμενη μέρα το στραγγίζουμε προσθέτουμε το λάδι στην κατσαρόλα και τσιγαρίζουμε το κρέας.
  3. Προσθέτουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο να σωταριστούν και αυτά και σβήνουμε με το 1/2 ποτηράκι κρασί.
  4. Προσθέτουμε όλα τα μπαχαρικά, τη φρέσκια ντομάτα τη σάλτσα και τη ζάχαρη.
  5. Συμπληρώνουμε λίγο νεράκι στην κατσαρόλα και σιγοβράζουμε μέχρι να να μαλακώσει το κρέας μας.
  6. Εν τω μεταξύ βράζουμε τα μακαρόνια και τα ζεματίζουμε με λίγο λαδάκι ή βούτυρο.
  7. Σερβίρουμε το φαγητό μας πασπαλισμένο με μπόλικο Ζακυνθινό λαδοτύρι ή πεκορίνο και ... καλή μας όρεξη!!!

16 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

αν και μόλις την Κυριακή έφαγα μια παστιτσαδα, για μακαρόνια δε λέω ποτέ οχι, είμαι μακαρονού τι να κάνουμε

elen είπε...

Αχ Γαστερόπληξ μου, και να μην είσαι με αυτό το φαγητό γίνεσαι!!!! Αδυναμία της κόρης μου τα μακαρόνια. Και κάθε μέρα να τα τρώει δεν θα πει όχι!!!!

Unknown είπε...

ωπα....μμμ...υπέροχη ιδέα...
τρελένομαι....νάσαι καλά πολύ καλή ιδέα....

elen είπε...

Καλησπέρα homemade όντως είναι υπέροχο φαγητό.

πουαντερι είπε...

Καλα η θεια Φωτεινη ξερει να τρωει!!!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Μωρε δεν βρισκω το mail σου;
στειλε μου εσυ ενα με τι ακριβως θες και ετσι θα το δω και θα σου απαντησω.

BIKY είπε...

καλέ μπράβο η θεία
τελεια

elen είπε...

Αχ κορίτσια όποτε πάμε και μείνουμε στη θεία γυρνάμε πίσω με 2-3 παραπάνω κιλάκια!!!:P

mia maria είπε...

Υπέροχο φαγητό!Μπράβο στη θεία Φωτεινή!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Εγώ τώρα γιατί νόμιζα ότι είναι Κερκυραϊκό αυτό το φαγάκι??
Σίγουρα το έχω φάει στην Κέρκυρα, ίσως γι αυτό!
Λοιπόν, κρέας κοκκινιστό με χοντρό μακαρόνι, είναι η μεγάλη αδυναμία του άντρα μου! Αν τον ρωτήσεις ποιο είναι το αγαπημένο του φαγητό, αυτό θα σου πει!!
Τέλειο το φαγάκι σου να πω κι εγώ ένα μπράβο στην Θεία Φωτεινή και στην νόστιμη παστιτσάδα της:))

elen είπε...

Σωστά το είπες Έλενα μου ότι είναι Κερκυραϊκό φαγάκι αλλά το φτιάχνουν και στη Ζάκυνθο και το ονομάζουν και κάπως διαφορετικά θαρρώ. Θα ρωτήσω τη θεία δεν είμαι σίγουρη.Καλό Σαββατοκύριακο:))

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Τέλεια πρέπει να είναι η παστιτσάδα της θείας!! Από τη φωτογραφία.... από τη γεύση που τη φαντάζομαι!! Δε θα έλεγα οχι για ενα πιάτο!!! Είμαι και γω μακαρονού!!!!!!Καλό βράδυ.

elen είπε...

Καλώς ήρθες στο blog μου Πλεκτό Εγκώμιο. Καλό σου βράδυ:)

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Καλά το φαγητό αυτό το έχω δοκιμάσει στη Ζάκυνθο. Πολύ καλό!!!! Όσο για μπαχαρικά εκέι στο νησί....... τα πάντα όλα..... Μπράβο Ελένη να σαι καλά φιλενάδα.

elen είπε...

Ναι η αλήθεια είναι ότι χρησιμοποιούν αρκετά μπαχαρικά Ευάκι μου. Αλλά παρόλο που είναι βαριά καμιά φορά, είναι πεντανόστιμα τα άτιμα!!!Καλή εβδομάδα.

stratos o ψήστης είπε...

Ένα πιάτο απ' τα χέρια της θείας θα το έτρωγα ευχαρίστως!

sharing buttons

Blog Widget by LinkWithin