Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

Μαρμελάδα φράουλα



Μιας και οι φραουλίτσες είναι στην εποχή τους, τι καλύτερο από μια λαχταριστή αρωματική μαρμελαδίτσα από τα χεράκια μας, χωρίς συντηρητικά και πρόσθετα.


Υλικά :

  • 1 κιλό φράουλες
  • 1 κιλό ζάχαρη
  • 2-3 κουταλιές σούπας χυμός λεμονιού.

Εκτέλεση:

  1. Καθαρίζουμε απ το κοτσανάκι και πλένουμε καλά τις φράουλες.
  2. Τις βάζουμε σε κατσαρολίτσα και τις ζυμώνουμε με τα χέρια να πολτοποιηθούν.
  3. Βάζουμε και τη ζάχαρη και βράζουμε σε μέτρια φωτιά ξαφρίζοντας μέχρι να δέσει.(Με το ειδικό θερμόμετρο 105 βαθμούς)
  4. Λίγο πριν την κατεβάζουμε ρίχνουμε και το χυμό λεμονιού.
  5. Τη βάζουμε ζεστή σε αποστειρωμένα βάζα που μόλις τα γεμίσουμε τα γυρίζουμε ανάποδα πάνω σε μια πετσέτα και τα αφήνουμε να κρυώσουν.
  6. Μόλις κρυώσουν τα φυλάμε στο ψυγείο μας.

13 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ομορφο χρώμα που έχει η μαρμελαδίτσα σου!!
5 μεγάλα βάζα έφτιαξα φέτος και με βλέπω να φτιάχνω κι άλλα!!
Πάντα χρειαζούμενη η μαρμελάδα φράουλα!
Φιλάκια:)

elen είπε...

Ελενάκι μου την έφτιαξα πριν 3 μέρες και μου βγήκε 2 βάζα ήδη το ένα εξαφανίστηκε παω για δεύτερη δόση!!!Είναι όντως χρειαζούμενη μπαίνει και στα γλυκάκια μας. Φιλιά:)

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Ελενάκι μου στείλε και απο εδω....... Να σε ρωτήσω πόσο καιρό διατηρείτε στο ψυγείο;

elen είπε...

Καλώς την Εύη μου. Διατηρείται πάρα πολύ καιρό και χρόνο ακόμη. Αρκεί να έχει δέσει καλά για να μη πιάσει μούχλα. Επίσης με το να τη βάλουμε ζεστή στα βάζα και να τα αναποδογυρίσουμε αμέσως κλείνουν αεροστεγώς και διατηρείται πολύ καιρο χωρίς να πάθει τίποτα.

Benikos place είπε...

Πατριωτακια καλησπερα,
Ειδα ανοιχτα και μπηκα, εξαλου μοσχοβολαει η μαρμελαδα μεχρι εξω!!!
Λοιπον εχει εδω στη γερμανια μια ζαχαρη ειδικη για μαρμελαδες, λεγετε> Gelier Zucker,εχει μεσα φυτικο ζελε και για να κανεις μαρμελαδα βαζεις 2 μερη φρουτα ενα μερος ζαχαρη, η γευση δε ειναι απιθανη και οι θερμιδες οι μισες!!! τι λετε δεν κοιτατε στο LIDL μηπως φερανε??? αν ναι, πεστε μου να στειλω την διευθηνση για να μου στειλετε και μενα κανενα βαζακι Χαχαχα

elen είπε...

Νίκο με ενδιαφέρει αυτή η ζάχαρη πάρα πολύ μπας και γλυτώσουμε καμιά θερμίδα:P γιατί δεν μπορείς να αντισταθείς σε αυτό τον πειρασμό!!!
Μακάρι να χει το Lidl θα πάω αύριο κιόλας μακάρι να χει και θα σας στείλω όσα βαζάκια θέλετε!!!Πολλά Σαμιώτικα φιλιά!!!

mia maria είπε...

Τι όμορφο χρώμα! Τώρα είναι ευκαιρία να φτιάξω και εγώ!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

φέρνει κι ο σύζυγος ένα τρίκιλο χωριάτικο βούτυρο και μέχρι το πρωί σιγά μη προλάβει να χαλάσει η μαρμελάδα, τζάμπα η αποστείρωση!!!!!!

τελικά μόνο φράουλα και κεράσια τρώνε οι δικοί μου, και η φράουλα είναι εύκολη, τα κεράσια τα ρημάδια που θέλουν και ξεκουκούτσωμα;

το Gelier Zucker που λέει ο Νίκος το χρησιμοποιούσα εγώ το 1985 νιόπαντρη τότε, είναι πηκτίνη μήλου, μπορούμε να κάνουμε και μόνες μας με τα μήλα και κυδώνια, το φθινόπωρο θα γράψω τον τρόπο. εγώ 2-3 χρονιές το χρησιμοποίησα μετά έφτιαχνα μόνη μου

Νίκη είπε...

Ναι πηκτίνη μήλου θα βρεις και σε άλλες μάρκες αν θυμάμαι καλά... Είναι υπέροχη η φραουλομαρμελάδα....

Unknown είπε...

πολύ καλή .....αγαπημένη μαρμελάδα.....ωραία ιδέα..νάσαι καλά..την κρατώ

elen είπε...

Ευχαριστώ big mama.
Γαστερόπληξ θα περιμένω τη συνταγούλα σου σου για την πηκτίνη.
mama σε ευχαριστώ.
homemade κράτα το βαζάκι έφτιαξα μπόλικη!!!!
Φιλιά σε όλους

Δημήτρης είπε...

Με τον ίδιο τρόπο την κάνω κι εγώ , φέτος έκανα 6 κιλά μέχρι τώρα.Έχω και κόρες βλέπετε!

elen είπε...

Δημήτρη και μεις την τρώμε μετά μανίας!!! Και μοιράζω και στα φιλαράκια μας.

sharing buttons

Blog Widget by LinkWithin