Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Πατάτες φούρνου αλλιώτικες



Εύκολες, γρήγορες, νόστιμες πατατούλες που είναι μαλακές μέσα και τραγανές απ΄έξω.

Υλικά:
  • πατάτες
  • αλάτι
  • λάδι
  • ρίγανη( προαιρετικά)
  • σκόρδο σε σκόνη( προαιρετικά)
  • πάπρικα(προαιρετικά)
  • Πιπέρι
  • Και ότι άλλο μπαχαρικό σας αρέσει.
Εκτέλεση:

  1. Καθαρίζουμε τις πατάτες και τις κόβουμε σε κύβους ή κυδωνάτες
  2. Τις βράζουμε σε αλατισμένο νεράκι 5 λεπτά
  3. Εν τω μεταξύ σε ταψάκι αντικολλητικό ζεσταίνουμε λίγο λάδι όσο ο φούρνος προθερμαίνεται σε αέρα στους 180 βαθμούς.
  4. Μόλις βράσουν οι πατάτες τις βάζουμε στο ταψί με το καυτό λάδι ρίχνουμε όλα τα μπαχαρικά και το αλατάκι και τις ανακατεύουμε
  5. Ψήνουμε τις πατάτες μέχρι να πάρουν ωραίο ρόδινο χρώμα ανακατεύοντας τες που και που.

Γίνονται φανταστικές!!! Τέλειες για να συνοδεύσουμε κρέας. Με αυτή τη συνταγή κατήργησα τις τηγανητές πατάτες. Έτσι γλιτώνουμε και καμιά θερμίδα!!! Αυτή η υπέροχη συνταγή είναι της φίλης μου Γιάννας και την ευχαριστώ πολύ!!!









13 σχόλια:

Ελευθερία είπε...

τελειες!!!!!!!!!!
εγω σαν τεμπελουλα τις κανω στη χυτρα, και τις πασπαλιζω με λιγη φρυγανια, πριν τις βαλω στο φουρνο, για να κανουν κρουστα. οσες και αν κανω, δεν μενει τιποτα!!!!!!!!!

Benikos place είπε...

πολυ ωραιο ακουγεται Ελενη, και χωρις πολλα λαδια, θα το δοκιμασουμε.Πολλα φιλια στην πατριδα .

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

ουάου!!! γιατί όμως να μπούμε στη διαδικασία του βρασμού αφού γίνονται κατευθείαν στο φούρνο σαν τηγανιτές αρκεί να μπουν σε πολύ δυνατό φούρνο για 15-20 λεπτά; ανάλογα με το πάχος τους; αν τεμπελιάσουμε να το κάνουμε δίχως κατσαρολικά!!!!!!!

kiki είπε...

Ετσι τια κάνω κι εγώ, αλλά χωρίς βράσιμο. Τέλεις είναι Έλεν!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Ουαου!!! Τι τέλεια συνταγή!! Θα είναι και πολύ ευγευστες με τόσα μυρωδικά!!!!

painter είπε...

Μπράβο Ελενάκι, Τέλειες!!! Έτσι τις κάνω κι εγώ, μόνο που επειδή είμαι λίγο τεμπελούλα, τις βάζω κατευθείαν στο φούρνο.... καμμιά διαφορά!!!

oreksinaxeis είπε...

Τέλειες φαίνονται και πικαντικες....ενα πραγμα με άγχωσε το πλυσιμο του ταψιου χιχιχιχι

elen είπε...

Ελευθερία μου ωραίο το κολπάκι με τη φρυγανιά θα το δοκιμάσω την επόμενη φορά.

Φιλαράκια Βένια και Νίκο να το δοκιμάσετε, θα περιμένω εντυπώσεις. Πολλά φιλιά απ΄ την πατρίδα:)

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ τις φτιάχνω και χωρίς να τις βράσω πρώτα όταν τεμπελιάσω :Ρ βέβαια εκείνες είναι πιο ξεροψημένες αυτές εδώ είναι μαλακές μέσα και τραγανές απ έξω.

kiki ευχαριστώ πολύ !!

Πλεκτο Εγκωμιο όντως τα μπαχαρικά τις απογειώνουν και μπορούμε να προσθέσουμε διάφορα ανάλογα με τα γούστα μας.

Χρυσούλα μου και εγώ έτσι τις κάνω όταν βιάζομαι:Ρ άλλα όπως είπα και παραπάνω εγώ νοιώθω διαφορά. Μέσα είναι αφράτες και απ έξω σούπερ τραγανές!!! Δοκίμασε τες και έτσι.

pandora αν βάλεις αντικολλητικό ταψάκι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα δεν κολλάει καθόλου.

mia maria είπε...

Πεντανόστιμες! Εγώ βάζω χαρτί αντικολλητικό στο ταψί για να γλυτώσω το καθάρισμα!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Και λοιπόν;E allora? είπε...

δώσε μου πατάτες και ζυμαρικά και όχι δεν θα ακούσεις....αν έχουν και μπαχάρια μμμμμμμμμμμμ

καλό απόγευμα
χχχχ

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Μπράβο! Μια τέτοια συνταγή έψαχνα για πατάτες φούρνου.
Ψηφίζω την ιδέα της big mama για αντικολλητικό χαρτί στο ταψί...
Να είσαι καλά φίλη μου,
Καλο Σ/Κ

Ανώνυμος είπε...

Με το βράσιμο η πατάτα "ανοίγει" και ρουφάει τη λαδορίγανη. Αν π.χ. έχει περισσεψει ζουμί από ψητό κρέας, μπορέιτε με αυτό να αντικαταστήσετε το λάδι

sharing buttons

Blog Widget by LinkWithin