Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

Μηλοκαρυδάκια



Μοσχοβολιστά πιτάκια με ινδική καρύδα και μήλο. Ότι πρέπει για το απογευματινό καφεδάκι.

Υλικά:

  • 200 γραμ. βιτάμ
  • 1 ¼ κούπας ζάχαρη
  • 3 αυγά
  • 1 ¼ κούπας γάλα
  • 1 πακέτο αλεύρι που φουσκώνει μόνο του(500 γραμ.)
  • 1 κούπα ινδική καρύδα
  • 3 μήλα κομμένα σε μικρά κυβάκια
  • 2 βανίλιες
  • Προαιρετικά : ½ κούπα σταφίδες, ψηφίδες σοκολάτας
  • Άχνη ζάχαρη για το πασπάλισμα.

Εκτέλεση:

  1. Λιώνουμε το βιτάμ και το ανακατεύουμε με τη ζάχαρη
  2. Σε λεκάνη χτυπάμε τα αυγά και προσθέτουμε το βιτάμ με τη ζάχαρη
  3. Προσθέτουμε τις βανίλιες το γάλα και το αλεύρι
  4. Ρίχνουμε στο μείγμα την ινδική καρύδα τα μήλα τις σταφίδες ή τις ψηφίδες σοκολάτας.
  5. Σε ταψάκι που έχουμε στρώσει λαδόκολλα βάζουμε κουταλιές από το μείγμα μας αφήνοντας λίγο διάστημα μεταξύ τους για να μην κολλήσουν
  6. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς κελσίου για 20-25 λεπτά περίπου μέχρι να ροδίσουν
  7. Μόλις τα βγάλουμε τα πασπαλίζουμε με άχνη ζάχαρη.



13 σχόλια:

Vegan life style είπε...

πολυ καλά φαίνονται Ελενάκι!!!!!!!Λαχταριστά!!!!!!Να είσαι καλά!!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ωχ, τι μου κάνεις τώρα...
Σκέτη αμαρτία...δε μπορεί ν' αγιάσει κανείς..
:-))))
ΘΑ τα φτιάξω!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Pansofix είπε...

τελεια φαινονται και ειναι και μικρα...οποτε αρχιζεις και δεν τελειωνεις!!!

Ελευθερία είπε...

τι μου κανεις ελενη μου!!!!!!
ποτε θα αρχισουμε διαιτα???
τελεια, ελπιζω να μην τα κανω γιατι...δεν θα σταματαω!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ολα τα υλικά που έβαλες είναι αγαπημένα μου!!!
Τέλεια για το καφεδάκι μας!!!!

Αλεξάνδρα είπε...

Και μόνο που έχουν μέσα ινδοκάρυδο......!!!!!
Κόλαση!!!
Μπράβο Ελενάκι!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Υπέροχη συνταγή , ειλικρινά δεν την ήξερα! Μου επιτρέπεις καλέ..κλέβω και φεύγω, το απόγευμα ίσως τη κάνω, έχω όλα τα υλικά!

Αγγελικη Ν είπε...

Θα πρέπει να είναι υπέροχα! Μου αρέσουν όλα τα υλικά που χρησιμοποιείς! Όταν έρθω στην Αθήνα θα τα φτιάξεις και θα τα απολαύσουμε παρεούλα! (μέχρι τότε θα κάνω δίαιτα γιαυτό δεν τα ετοιμάζω μόνη μου...)

elen είπε...

@ Εύα μου είναι όντως λαχταριστά!! πολλά φιλάκια!!

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ θα περιμένω εντυπώσεις όταν τα φτιάξεις:) Φιλιά!!

@ Pansofix έχεις απόλυτο δίκιο δεν σταματάς όταν αρχίσεις να τρώς επικύνδινα τα μικρά γλυκίσματα:Ρ

@ Ελευθερία μου επειδή περνάω άσχημες μέρες γενικώς είπα να ξεδώσω λιγάκι απ τη διατροφή και έκανα την αμαρτία μου να γλυκαθώ λιγάκι τουλάχιστον:Ρ Από Δευτέρα πάλι στο ζυγό!!

@ Ελενάκι φτιάχνω καφεδάκι και κερνάω μηλοκαρυδάκι. Πολλά φιλιά!!

@ Αλεξάνδρα μου λατρεμένο το ινδοκάρυδο και μας μας αρέσει πολύ. Πολλά φιλιά!!

@ Αχτίδα μου και βέβαια σου επιτρέπω να κλέψεις όσο θέλεις θα περιμένω εντυπώσεις αν τα φτιάξεις. Φιλιά!!

@ Αγγελική μου και βέβαια θα σου φτιάξω όχι μονο αυτά ότι άλλο τραβάει η ψυχούλα σου αλλά θα πρέπει να κάνεις άλλο ένα μικρό? ταξιδάκι εκτός Αθηνών για να σε φιλέψω, μιας και κατοικώ στην όμορφη Σάμο. Θα σε περιμένω λοιπόν για διακοπούλες!! Πολλά φιλιά!!

Maria B. είπε...

παρα πολύ ωραία και πολύ εύκολα !!
και εγω αγαπώ πολύ την καρύδα και τα μήλα με τις σταφίδες.

καλημέρα !!

Ξανθή είπε...

Η καρύδα είναι αγαπημένη του συζύγου δεν μπορώ να πω και δικιά μου αλλά θα μειώσω τα υλικά προκειμένου να φτιάξω λίγα προς δοκιμήν .
Καλό Σ/Κ

painter είπε...

Βρε φιλενάδα, πότε θα κάνουμε δίαιτα??? Εεεεεεεεεε??????
Μου τρέχουν τα σάλια, λαχταριστά φαίνονται...

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Ινδοκάρυδο στα υλικά!!!!! Φανταστικά!!!! Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!

sharing buttons

Blog Widget by LinkWithin