Σάββατο 25 Απριλίου 2009

~Πουτίγκα με τσουρέκι~




Μια ιδέα που κυκλοφορεί ευρέως στο διαδίκτυο και την τηλεόραση για να αξιοποιήσουμε τα απομεινάρια από τα πασχαλινά μας τσουρεκάκια. Την εμπλούτισα και σας την παρουσιάζω.

Υλικά:
  • 1 τσουρέκι κομμένο σε κύβους
  • 3 φλιτζάνια γάλα
  • 1 φλιτζάνι ζάχαρη
  • 2 βανίλιες
  • 1 μήλο κομμένο σε κύβους
  • 3 αυγά
  • 2 κ.σ λιωμένο βούτυρο
  • 1/2 κούπα ψιλοκομμένα φρουί γλασσέ ή ψιλοκομμένα γλυκά του κουταλιού περγαμόντο, πορτοκάλι,νεράντζι και ότι άλλο σας βρίσκεται.
  • 1/2 φλιτζάνι σταφίδες
  • 5 ψιλοκομμένα ξερά δαμάσκηνα
  • 100 γραμ. κουβερτούρα σε κομμάτια

Εκτέλεση:

1. Σε ένα μπολ χτυπάμε τα αυγά με τη ζάχαρη και τις βανίλιες.
2. Προσθέτουμε το γάλα και το βούτυρο.
3. Σε ένα πυρέξ ανακατεύουμε όλα τα στέρεα υλικά
4. Τα περιχύνουμε με το μείγμα του γάλακτος

5. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 35-40 λεπτά να ροδίσει.

Αν θέλουμε σερβίρουμε περιχύνοντας την πουτίγκα με σιρόπι φράουλα
Σερβίρεται επίσης και με παγωτό!!!!

15 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Eξαιρετική ιδέα η πουτίγκα σου!!
Μ' άρεσε πολύ η προσθήκη του μήλου!!
Καλό και όμορφο Σαββατοκύριακο:)

elen είπε...

EΛΕΝΑ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Το μηλαράκι της έδωσε έξτρα γεύση. Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα:0)

πουαντερι είπε...

Τέλεια ιδεα, βεβαια εγω δεν εχω φτιαξει μονη μου τσουρεκι γιατι το φοβαμαι αλλά επειδη εχω δυο παιδια ολοι μου φερνουν και ενα τσουρεκι με αποτελεσμα να μην προλαβαίνουμε να τα φαμε και να σκληρενουν.
Αυτος ο τροπος ειναι ο καλυτερος για να μην πηγαινουν χαμενα.

elen είπε...

Και εγώ από τα έτοιμα το έφτιαξα,μιας και μαζεύτηκαν μπόλικα, γιατί τα δικά μου τα κατασπαράξαμε.
Ακόμη μπορούμε να φτιάξουμε τέλειο εκμέκ αφού φρυγανίσουμε και σιροπιάσουμε τα τσουρεκάκια που τα έχουμε κόψει σε φέτες. Από πάνω κρεμούλα και τέλος σαντιγί.

πουαντερι είπε...

Πωπω μεγαλη θησαυρος εισαι!!!!!!!!!!!!

Νίκη είπε...

πω πω πω πω κολασμένα πράγματα....

elen είπε...

Άστα Νίκη μου μια τα απομεινάρια των τσουρεκιών μια τα απομεινάρια των πασχαλινών αυγών άντε να δω πότε θα ξεκινίσω πάλι την άτιμη τη δίαιτα!!!!:(

mia maria είπε...

Καταπληκτική ιδέα! Πρέπει να είναι πολύ νόστιμη η πουτίγκα σου. Τι κρίμα που για πρώτη φορά φέτος δε μου μείνανε τσουρέκια!

cook είπε...

μμμ....τρελλαινομαι για πουτιγκα..τσουρεκατη!
εγω κανω μια παρομοια, με τη διαφορα οτι το βαζω σε φετες και αναμεσα κανω στρωση με μαρμελαδα..κι απο πανω αχνη...

καλως σε βρηκα!

elen είπε...

Μμμμ πολύ ενδιαφέρουσα η συνταγή σου cook!!!Καλώς ήρθες:0)

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

ωραία!!
εγώ ορκίστηκα να μην αξιοποιήσω ποτέ ξανά τίποτε, δεν τα τρώει κανείς, πηγαίνει ο κόπος μου χαμένος, πετιούνται ένα σωρό νέα υλικά, λερώνονται σκεύη και στο τέλος όταν τα πετάω, γίνονται τα νεύρα κρόσια, κυριολεκτικά κουρέλια. όποτε βρω έτοιμα σε άλλον τρώω,

εγώ ποτέ ξανά δεν επιχειρώ

Benikos place είπε...

καλησπερα Σας, αργησα λιγο....
μπορω να φαω εγω τα γεμιστα???
πολυν τρελαινομαι!!!!

elen είπε...

Benikos χαλάλι σου τα γεμιστά. Αν μη τι άλλο στο νησάκι μας έχουμε μάθει να μοιραζόμαστε τα καλούδια μας με φίλους, γείτονες,γνωστούς. Οπότε κοπιάστε θα στείλω και λίγο πουτίγκα στη φίλη γαστρόπληξ. Καλό σας βράδυ :Ο)

BIKY είπε...

εξαιρετικό !!

xsclean είπε...

Σίγουρα θα δοκιμάσω αυτή τη συνταγή με τσουρεκι........ευχαριστώ!!!!!!

sharing buttons

Blog Widget by LinkWithin