Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Τυρόπιτα πατσαβούρα



Αφράτη τυρόπιτα όπου γέμιση και φύλλο γίνονται ένα.

Υλικά:
8 αυγά
1/2 κιλό τυρί φέτα
1 βιτάμ (250γρ.) λιωμένο
1/2 κιλό φύλλο κρούστας
1 κ.γλ baking powder
600-700 ml γάλα φρέσκο
1/2 κούπα κεφαλοτύρι τριμμένο
αλάτι πιπέρι

Εκτέλεση:

  1. Σ ένα μπολ ευρύχωρο ανακατεύουμε όλα τα υλικά και το λιωμένο βιτάμ .
  2. Βουτυρώνουμε ένα ταψί 40*30 περίπου βουτάμε ένα ένα τα φύλλα στο μείγμα και σουρώνοντας τα βάζουμε στη σειρά στο ταψί. Όσο υλικό περισσέψει απ το μείγμα το περιχύνουμε από πάνω.
  3. Ψήνουμε την τυρόπιτα σε προθερμασμένο φούρνο 180 βαθμούς περίπου μέχρι να ροδίσει.

Λίγα μυστικά ακόμα

Αναφέρω το συγκεκριμένο φύλλο κρούστας γιατί έχει όσα ακριβώς φύλλα χρειαζόμαστε για να πετύχει η συνταγή, έχω δοκιμάσει και άλλα, αλλά έχουν λιγότερα φύλλα ή πιο χοντρά φύλλα και δεν πετυχαίνει η συνταγή. Δηλαδή στο πακέτο του 1/2 κιλού φύλλου να έχει περίπου 18 φύλλα κρούστας.

9 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Θρυλικη ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΟΠΙΤΑ, την κανω συχνα σαν μπουγατσα με κανελλα και ζαχαρη......
Ωχ τι μου εκανες, διαιτα εχουμε καλε οικογενειακώς; δεν μας λυπασαι;!

cook είπε...

την κανω κι εγω,ετσι ακριβως,την πρωτοειδα ως σερβικη τυροπιτα σε εκπομπη της Μ.Λαμπρακη

elen είπε...

Φτιάχνω και τη γλυκιά εκδοχή της πουαντερί μου. Και είναι σούπερρρρ!!!
Βρε κορίτσια και εγώ σε δίαιτα είμαι και μιας και δεν μπορώ να τα φάω είπα να τα ανεβάζω τουλάχιστον να μου φεύγει ο καημός!!:P

ΕΛΕΝΑ είπε...

Kαι οι αλμυρές και οι γλυκές πατσαβουρόπιτες είναι σούπερ!!!
Αστα Ελενάκι, κι εγώ για να μου φεύγει ο καημός ανεβάζω συνταγές και να παρηγοριέμαι.
Φάτε μάτια ψάρια δηλαδή:PPP

πουαντερι είπε...

Αφου ρε κοριτσια ειμαστε ολες σε διαιτα γιατι δεν γραφετε κατι αλλο;!
Εχω πεθανει η χριστιανη!!!

elen είπε...

Ότι και να γράφουμε στο φαγητό καταλήγουμε,έρωτας είναι αυτός, οι κακές συνήθειες δύσκολα κόβονται!!!χαχαχα:P

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

εγώ την λέω μπουγάτσα της τεμπέλας, και προτιμώ την γλυκιά αλλά κι ένα κομμάτι με τυρί δεν με χαλάει το πρωί με τον καφέ,ιδιαίτερα αν την βρω έτοιμη !!!!

Unknown είπε...

Πολύ ωραίο το μπλόγκ σου και με ωραίες συνταγές.Αυτήν την πίτα κάνω κι εγώ μόνο που βάζω λιγότερα αυγά γιατί οκτω μου φαίνονται υπερβολικά και πάντα είχα ένα θέμα με τον τίτλο.Αυτό το ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΑ πολυ μου κάθεται.

elen είπε...

Miranda σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

sharing buttons

Blog Widget by LinkWithin