Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Λαδορεβανί



Είναι ένα διαφορετικό ρεβανί χωρίς σιρόπι και νηστίσιμο!


Υλικά:

* 1 πακέτο σιμιγδάλι ψιλό
* 1 πακέτο σιμιγδάλι χονδρό
* 1 κιλό ζάχαρη
* 1.150 ml νερό
* 400 ml σπορέλαιο
* 1 κουτ. σούπας ελαιόλαδο
* 1 λεμόνι τον χυμό του
* λίγα αμύγδαλα και λίγη κανέλα




Εκτέλεση:


1. Βάζουμε στην φωτιά το νερό, την ζάχαρη, το λεμόνι και το λάδι. Όταν πάρουν βράση χαμηλώνουμε τη φωτιά και ρίχνουμε λίγο λίγο το σιμιγδάλι. Ανακατεύουμε συνεχώς για να μην μας αρπάξει.
2. Όταν το σιμιγδάλι αρχίζει και ξεκολλάει από την κουτάλα το βγάζουμε απο την φωτιά.
3. Το βάζουμε σε ταψί και το κόβουμε σε ρόμβους, σε κάθε κομμάτι βάζουμε στο κέντρο ένα αμύγδαλο.
4. Το ψήνουμε στους 180 βαθμούς μέχρι να ροδοκοκκινίσει.
5. Τέλος, μόλις ψηθεί ρίχνουμε απο πάνω ζάχαρη και κανέλα.

Καλή επιτυχία!
Λίγα μυστικά ακόμα

Την συνταγή την είχα βρει σε ένα πολύ παλιό τετράδιο και τα υγρά υλικά τα είχανε μετρημένα σύμφωνα με ένα μπουκάλι της μπύρας, τα μέτρησα εγώ μετά και τα έβγαλα σε ml (γιαυτό δεν είναι στρογγυλεμένα ποσά).

Ευχαριστώ τη Βασούλα για την συνταγή και για την υπέροχη φώτο.








13 σχόλια:

πουαντερι είπε...

Αααααα! μου φαινεται θα κοψω τις βολτες απο σενα!
τα σαλια μου............

cook είπε...

αυτο ειναι σπεσιαλιτε της αιτ/νιας,οπου και να πας θα το βρεις,το φτιαχνουν και σε γιορτες ακομη...εγω το αγνοουσα μεχρι που μετακομισα εδω...μαλιστα το λενε Η ρεβανι και όχι το ρεβανι

~Rata~ είπε...

Τα σάλια μας δεν λέτε τίποτα...Την συνταγή αυτή την έχω από την προγιαγιά μου την Μικρασιάτισσα δεν γνωρίζω την πηγή της (αν είναι όντως από εκεί) αλλά την φτιάχνουν πάρα πολύ στην Λευκάδα και σε ολόκληρη την Αιτ/νια (μιας και είμαι και εγώ από εκεί)!!! Η μέτρηση των υλικών είναι λίγο περίεργη (όχι στρογγυλοποιημένα) εξ' αιτίας ότι την είχε γραμμένη/μετρημένη σύμφωνα με μπουκάλι μπύρας, οπότε όταν την "μετέτρεψα" βγήκε έτσι!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

H φωτό και μόνο με προκαλεί να το φτιάξω.
Δεν έχω δοκιμάσει ραβανί χωρίς σιρόπι. Γίνεται σαν κέικ δηλαδή??

πουαντερι είπε...

Καλεεεεε!!!! και εγω απο το Μεσολογγι ειμαι! απο το Πενταλοφο!
Εκει την εχω φαει και εγω στην γιαγια μου αλλά με τα χρονια η συνταγη χαθηκε και η μαμα μου δεν την θυμαται, τωρα θα της κανω τριπλα χα!χα!

~Rata~ είπε...

Όχι μοιάζει αρκετά στην υφή σαν τον χαλβά με σιμιγδάλι!!:) Να το δοκιμάσεις κάνε μισή δόση αυτή η δόση βγαίνει μπόλικη!! Καλή επιτυχία!

~Rata~ είπε...

Καλέεεεεεεε και εγώ Μεσολόγγι μένωωωωωωωωωω:Ο πωπωωωω βουνό με βουνό
αχααχαχαχαχαχαχαχαχχααχαχαχαχαχα

θα τους κάνει τρίπλα καλή λέμε:P

πουαντερι είπε...

Ποσο μικρος ειναι ο κοσμος ε;!
Αρε πατριωτακι!!!!!!!!!!!!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Νόστιμο... αλλά μήπως διαλύεται εύκολα η σιμιγδαλένια του υφή με το σιρόπιασμα μιας και δεν έχει καθόλου αυγά;

Καλώς σε βρίσκω,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

elen είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ καλώς ήρθες:)
Το γλυκάκι αυτό δεν το σιροπιάζουμε απλώς το πασπαλίζουμε με κανελλοζάχαρη μόλις βγει από τον φούρνο.
Φιλιά!!

sakoylini είπε...

Και εμένα η καταγωγή μου απο Αιτωλ/νία είναι, Αγρίνιο και πάντα την έφτιαχνε η μάνα μου.Αλλά μία θεία την έφτιαχνε καλύτερα απο όλους αλλά ποτέ δεν είπε την συνταγή την πήρε μαζί της.Άυτή όμως μου φαίνεται πολύ καλή συνταγή και οι μετρήσεις με το μπουκάλι κάτι μου θυμίζουν.Η νοστιμιά της όλη είναι στην τραγανιστή επιφάνεια.Πω πω τι τα λέω μου τρέξανε τα σάλια!!

Elenfly είπε...

Και εμένα η καταγωγή μου απο Αιτωλ/νία είναι, Αγρίνιο και πάντα την έφτιαχνε η μάνα μου.Αλλά μία θεία την έφτιαχνε καλύτερα απο όλους αλλά ποτέ δεν είπε την συνταγή την πήρε μαζί της.Άυτή όμως μου φαίνεται πολύ καλή συνταγή και οι μετρήσεις με το μπουκάλι κάτι μου θυμίζουν.Η νοστιμιά της όλη είναι στην τραγανιστή επιφάνεια.Πω πω τι τα λέω μου τρέξανε τα σάλια!!
SORRY αλλά μπήκα απο άλλο pc και καταχωρήθηκε αλλος blogger πρίν!

Esther Melita kogiou είπε...

Την έκανε μια θεία μου από την Λευκάδα την έλεγε λαδοπτα. Και τα κομμάτια τα έλεγε φιλιά τρελενομε για αυτή την πίττα την κάνουν στης μεγάλες χαρές γάμους κλπ.

sharing buttons

Blog Widget by LinkWithin